Ha nem pörög az üzlet, hajlamosak vagyunk mindent okolni a vevőktől a gazdaság állapotán át az időjárásig. Pedig sokszor magunk vagyunk a saját legnagyobb ellenségünk. Jobb szembenézni vele, hogy le tudjunk számolni az értékesítés gyilkos szokásokkal.
Csodálkozunk, pedig mindig ugyanazokat a technikákat és taktikákat alkalmazzuk. Van, amikor jön a siker, és vannak időszakok, egyre gyakrabban talán, amikor elmarad az örömmámor. Pedig ha tennénk egy lépést hátra, és megvizsgálnánk a bejáratott eszköztárunkat, észrevennénk a buktatókat, amelyek szép lassan szabotálják az értékesítési erőfeszítéseinket. Az American Express szakértői blogjának segítségével nézzünk ezek közül tízet!
- Hiba magunkkal foglalkozni
Persze, a cégnek minden egyes eladás nagyon fontos, főleg ha éppen nem megy annyira jól a bolt. Lehet, hogy épp ezen az üzleten múlik, hogy ki tudjuk-e fizetni a havi bérleti díjat, vagy elérjük-e a kitűzött értékesítési célt. Az ügyfeleket ez azonban egyáltalán nem érdekli. Megvan a maguk baja, nem kérnek a miénkből is. Ha bármi mással foglalkozunk, amikor szemben áll velünk egy ügyfél, mint azzal, hogy ő mire vágyik, rossz úton járunk.
A cikk folytatásáért kérjük kattitnson IDE!