A fiatal vállalkozók számára az értékesítési stratégia kidolgozása nem olyan fontos, mert abban hisznek, hogy egy jó terméket mindenképp el lehet adni. Ezzel szemben idősebb társaik a márkaépítés és a marketingtevékenységek fontosságát nem érzik eléggé.
Egy céget felépíteni, fenntartani, esetleg folyamatosan fejleszteni nagyon nehéz feladat, csak igen keveseknek sikerül. Hazánkban tíz vállalkozásból hat az első néhány évben tönkremegy. Mészáros György, a Magyar Vállalatvezetők Üzleti Közösségének (MVÜK) alapítója szerint az üzleti kapcsolatépítő találkozókon legtöbbször az derül ki, hogy a fiatal vállalkozók számára az értékesítési stratégia kidolgozása nem olyan fontos, mert abban hisznek, hogy egy jó terméket mindenképp el lehet adni. Ezzel szemben idősebb társaik a márkaépítés és a marketingtevékenységek fontosságát nem érzik eléggé. (Itt olvashat arról, hogyan lehet előnyössé tenni a generációs különbségeket!)
Sokan feltették már a kérdést, hogy létezik-e biztos recept cégalapítás során a sikerre.
A teljes cikk megtekintéséhez, kérjük kattintson IDE!