Márkaépítési tippek induló vállalkozásoknak

2017.03.03, Forrás: Piac&Profit (http://www.piacesprofit.hu)

A kisvállalkozások hajlamosak azt hinni, hogy a márkaépítés a nagyok terepe, amivel ráérnek még foglalkozni. Valójában viszont az indulástól sokat segíthet, ha tudatosan foglalkoznak vele.


A márkaépítés minden marketing stratégia alapja – vagy legalábbis az kéne, hogy legyen a szakértők szerint. A márka összefoglalja és fogyaszthatóvá teszi a cégünk identitását, ez teszi az első benyomást a fogyasztóra, növeli a reputációt, segít abban, hogy ismerőssé váljunk a vásárlóknak, végül, de nem utolsó sorban pedig ez az alapja a vásárlók hűségének. E nélkül a cégünk nehezen megkülönböztethető a versenytársaktól és bármilyen kiváló üzleti modellt is dolgoztunk ki, nagyságrendekkel csökken az esélyünk a sikerre.


A márkaépítést sok induló vállalkozás elhanyagolja, gondolván, ráérnek majd, ha befutottak. Óriási tévedés! A márkának az induló cégek esetében kiemelten fontos szerepe van, ez lehet a különbség a túlélés vagy a bukás között.


Lássuk az alapoknál!


Legyen stratégia!
Rengeteg induló vállalkozás egyáltalán nem foglalkozik a márkája megalapozásával, de talán még ennél is rosszabb, csak úgy „összedobni" valamit.

A cikk foly tatásáért kérjük kattintson IDE!