Leírás
Szemináriumunk célja, hogy a cégvezető tisztában legyen a legfontosabb folyamatokkal a kommunikációs tervezés és kivitelezés területén, hogy a válság idején is megfelelő stratégiát tudjon kidolgozni és alkalmazni céljai elérésére.
Kinek ajánljuk?
Szemináriumainkat elsősorban induló vagy nemrég alakult kis- és középvállalkozások ügyvezetői számára ajánljuk, akik szeretnék ismerni a cégükben zajló legfontosabb folyamatokat és a sikeres működéshez szükséges legfontosabb pilléreket.
Miért hasznos Önnek a szeminárium?
Mert előadóink elméleti előadásaikat gyakorlati példákkal gazdagítják és Ön egyedi kérdéseire is választ kaphat. Szemináriumainkon gyakorló szakemberektől sajátíthatja el a megfelelő tudást.
Az előadás ára 29.900 Ft + áfa.
Jelentkezési információk:
Az előadás időpontja: 2012. június 12. (9.30-13.30)
Helyszín: Budapest, a pontos helyszínt a visszaigazolásban adjuk meg.
A részvételi díj tartalmazza az előadást, a rendezvény anyagát és a kávészünetet.
A szemináriumok helyszínével, időpontjával, az előadók személyével kapcsolatban a változtatás jogát fenntartjuk. Technikai okok miatt, vagy érdeklődés hiányában maradhat el előadás, de ebben az esetben Önnek lehetősége van egy másik szeminárium kiválasztására. A jelentkezők képviselete természetesen lehetséges.
Tartalom
- Mikor kommunikáljunk?
- Hogyan fogjunk hozzá?
- Reklám, sales, PR – mi a különbség, mikor melyiket használjuk?
- Mit érdemes tudnunk a saját vállalatunkról mielőtt kommunikációba kezdenénk (pl. kommunikációs költségvetés, mint befektetés)?
- Miért fontosak és mit kell tudnunk a versenytársainkról?
- Mi a PR, mire használjuk?
- Médiapiaci körkép
- Hogyan határozzuk meg kommunikációs céljainkat?
- Hogyan alakítjuk ki a kommunikációs stratégiát?
- Milyen taktikai elemeket, eszközöket használhatunk?
- Melyiket miért és mikor?
- Üzenetek meghatározása, megfogalmazása
- Célcsoportok meghatározása
- Hogyan és mikor szervezünk sajtótájékoztatót?
- Hogyan szervezünk interjút?
- A hatékony sajtóközlemény jellemzői és útjaHatékony médiakapcsolatok
Szerzők
Vinczeffy Virág - a Tamara Hagen Cons. kommunikációs tanácsadó cég ügyvezető tulajdonosa, ahol multinacionális vállalatok és hazai kkv-k számára egyaránt dolgoz ki kommunikációs stratégiákat, és felügyeli azok kivitelezését. Közel 15 éves munkájával a magyar piac egyik legtapasztaltabb kommunikációs szakembere. Pályafutása során egy nemzetközi kommunikációs tanácsadó vállalat pr üzletág vezetőjeként a legnagyobb nemzetközi cégek részére nyújtott stratégiai vállalati kommunikációs tanácsadást. Számos helyi, regionális és európai uniós kampány kidolgozását vezette, központi szerepet játszott a közép- és kelet-európai régióban számos vállalati arculat és márka sikeres kiépítésében. Rendszeresen tart kommunikációs és médiatréningeket vállalatvezetők számára.
Gyarmati Zsuzsa – szabadúszó kommunikációs tanácsadó, a Tamara Hagen Cons. állandó szakértője. Közel 10 éve foglalkozik kommunikációs tanácsadással ügynökségi és ügyfél oldalon egyaránt. Korábban multinacionális és hazai kommunikációs tanácsadó cégek pr szakembereként neves hazai és nemzetközi cégek részére nyújtott stratégiai vállalati kommunikációs tanácsadást. Számos vállalat kommunikációs stratégiájának kidolgozását vezette. Ügyféloldalon ő irányította egy stratégiai vállalat arculatának és márkájának sikeres átalakítását, továbbá egy új termék bevezetését, mely több évig tartó folyamat közben jelentős kríziskezelési, személyes arculatépítési, valamint belső kommunikációs tapasztalatra is szert tett. Rendszeresen tart kommunikációs és médiatréningeket vállalatvezetők számára.
A termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseidre válaszol:
Héder Zsuzsanna - zs.heder@dashofer.hu