Képzések

Krízismenedzsment - Hogyan éljünk túl egy válságot?

Konfliktus, válság, krízis.

A felgyorsult, globalizált életünkben egyre gyakrabban kerülünk konfliktus-, válság- illetve krízis helyzetekbe. Sok vállalkozó, vezető nincs felkészülve ezek kezelésére, nincs tapasztalata arra vonatkozóan, hogy ilyenkor mit kell tennie. Sőt, ami még rosszabb - mivel nem találkozott ilyen helyzetekkel - fel sem ismeri a krízis közeledtének, veszélyének jeleit.

Vajon minden esetben tehetetlenek vagyunk?

Teljes mértékben ki vagyunk szolgáltatva a világméretű válságoknak, kríziseknek?

Vannak esetek, amikor valóban elkerülhetetlenek azok negatív hatásai, de nem mindegy hogyan kerülünk ki belőle: mekkora veszteséggel, netán nyereséggel.

Szakmai programunk egész napos, 9.00-17.00 óráig tart!

Leírás

Hogyan ismerhetjük fel a közeledő veszélyt?

Mi az, ami megelőzhető; mi az, ami enyhíthető; és mi az amit kényszerűen el kell szenvedni?

Tartsuk a kezünket cégünk pulzusán, azaz folyamatosan mérjük teljesítményét, elemezzük mi miért történt, történik; gondolkozzunk csapatban.

Mit tegyünk krízis esetén?

A legfontosabb: semmi esetre se essünk pánikba, viszont amit meg kell tenni, azt hajtsuk is végre.

Kinek ajánljuk előadásunkat?

• Aki tarthat attól, hogy krízisbe kerül,

• Aki el akarja kerülni a krízist,

• Aki sikeresen akar kijönni egy krízisből,

• Aki már átélt krízist,

azaz GAZDÁLKODÓ SZERVEZETEK DÖNTÉSHOZÓINAK

Miért érdemes részt venni a kurzuson?

Ahhoz, hogy egy krízisből sikeresen jöjjön ki, meg kell ismerje

  • a krízis mibenlétét, valamint a
  • krízismenedzsment adta lehetőségeket!

Előadásunk célja, hogy ezt követően egy esetleges krízis már felkészülten érje!

Program

MI A KRÍZIS?

A KRÍZIS KIVÁLTÓ OKAI

A KRÍZIS KÖZELEDTÉNEK TÜNETEI

GAZDÁLKODÓ SZERVEZET KRÍZISEI

MI A TEENDŐ KRÍZIS ESETÉN?

KRÍZISMENEDZSMENT

ESETTANULMÁNYOK

  • szituációk
  • alkalmazott megoldások
  • eredmények

Előadók/Oktatóink

Zsigmond Csaba - okleveles gépészmérnök, okleveles mérnök-közgazdász

Vállalati menedzsment tanácsadó 2003 -
Vezérigazgató helyettes, Rába Kispesti Öntöde Kft 2001 - 2003
Pénzügyi vezérigazgató helyettes (CFO), NABI Rt, 2000 - 2001
Pénzügyi igazgató (CFO), United Technologies Automotive Hungary Kft 1993 - 2000
Pénzügyi igazgató (CFO), IBM Hungary Kft 1991 - 1993
Pénzügyi igazgató, ügyvezető helyettes, Rolitron Rt 1987 - 1991
Gazdasági igazgató, Rolitron Műszaki Fejlesztő Kisszövetkezet 1985 - 1987
Gazdasági igazgató; Rubik Stúdió Kisszövetkezet 1983 - 1985
Közgazdasági főosztályvezető; Szellőző Művek 1981 - 1983
Létesítményi főmérnök, Projektvezető, ALUTERV, Szellőző Művek 1973 - 1981
Létesítményfelelős; Erőmű Beruházási Vállalat 1969-1973

Tanácsadói tevékenység:

• Komplex hatékonyság javítási projektek

• Stratégiai tanácsadás

• Projekt menedzsment (BPR)

• Válságkezelés

• Menedzsment tanácsadás

• Interim-menedzser

Iparágak:

• Gyártás

• Elektrotechnika

• Élelmiszeripar

• Gyógyszergyártás és forgalmazás

• Szállítmányozás

• Nyomtatott média

• Önkormányzat

Seiner László - okleveles villamosmérnök

Alapító, résztulajdonos, Hungarian Interim Management Kft

2003 -

Alapító ügyvezető, SLP Interim menedzsment Szolgáltató Kft

2003 -

Vezérigazgató (CEO), Rába Rt

2001 - 2003

Regionális Operativ igazgató Lear Corporation (UTA akvizició)

1999 - 2001

Vezérigazgató (CEO), United Technologies Automotive Hungary Kft

1991 - 1999

Ügyvezető igazgató, Rolitron Rt

1987 - 1991

Elnökhelyettes, alapító tag, Rolitron Műszaki Fejlesztő Kisszövetkezet

1984 - 1987

Műszaki vezető, Texelektro Ipari Szövetkezet

1981 - 1984

Egyetemi tanársegéd, BME

1971 - 1981

Tanácsadói tevékenység:

• Vállalati restrukturálás

• Stratégiai tanácsadás

• Válságkezelés

• Menedzsment tanácsadás

• Interim-menedzser

Iparágak:

• Autóipari gyártás (Magyarország, Csehország, Szlovákia, Marokkó)

• Gépipari gyártás

• Gépjármű kereskedelem

Mindkét előadó, mind a vezetői munkája alatt, mind a tanácsadói tevékenysége során több krízishelyzetet élt át, oldott meg sikerrel, így komoly tapasztalattal rendelkeznek krízismenedzsment tekintetében. Előadásuk során átadják az általánosítható ismereteiket a krízisről, a krízis menedzsmentről és konkrét eseteken keresztül elmondják milyen vezetői sikerekkel és hibákkal találkoztak.

A termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseidre válaszol:
Borbély Csilla - cs.borbely@dashofer.hu