Képzések

Üzleti partnerek felkutatása, kapcsolatépítés, eladási tippek kommunikációs szempontból

Milyen módon szerezzek új ügyfeleket? Milyen csatornákon (tv, rádió, újság, internet stb...)? Hogyan kommunikáljak a potenciális vevőimmel, a már megszerzett ügyfelekkel, az elpártolókat hogyan szerezzem vissza?

Ahhoz, hogy potenciális ügyfeleink egyáltalán tudomást szerezzenek létezésünkről és ezen felül vonzóvá tegyük számukra termékeinket, szolgáltatásainkat olyan módon kell kommunikálnunk feléjük, hogy azt észrevegyék, megjegyezzék, és cselekvésre ösztönözze őket. Ez egy rendkívül összetett folyamat, amely sok átgondolt, és egymásra épülő lépésből áll. Ráadásul ezt a tevékenységet nem elég egyszer-kétszer, hanem folyamatosan szükséges végezni a kívánt hatás eléréséhez.

Leírás

Szemináriumunk célja, hogy a cégvezető tisztában legyen a legfontosabb folyamatokkal a kommunikációs tervezés és kivitelezés területén, hogy a válság idején is megfelelő stratégiát tudjon kidolgozni és alkalmazni céljai elérésére.

Kinek ajánljuk?

Szemináriumainkat elsősorban induló vagy nemrég alakult kis- és középvállalkozások ügyvezetői számára ajánljuk, akik szeretnék ismerni a cégükben zajló legfontosabb folyamatokat és a sikeres működéshez szükséges legfontosabb pilléreket.

 

Miért hasznos Önnek a szeminárium?

Mert előadóink elméleti előadásaikat gyakorlati példákkal gazdagítják és Ön egyedi kérdéseire is választ kaphat. Szemináriumainkon gyakorló szakemberektől sajátíthatja el a megfelelő tudást. 

 

Az előadás ára 29.900 Ft + áfa.

 

Jelentkezési információk:

Az előadás időpontja: 2012. június 12. (9.30-13.30)

Helyszín: Budapest, a pontos helyszínt a visszaigazolásban adjuk meg.

A részvételi díj tartalmazza az előadást, a rendezvény anyagát és a kávészünetet.

A szemináriumok helyszínével, időpontjával, az előadók személyével kapcsolatban a változtatás jogát fenntartjuk. Technikai okok miatt, vagy érdeklődés hiányában maradhat el előadás, de ebben az esetben Önnek lehetősége van egy másik szeminárium kiválasztására. A jelentkezők képviselete természetesen lehetséges.

Tartalom

A kommunikáció alapjai
Mikor kommunikáljunk?
Hogyan fogjunk hozzá?
Reklám, sales, PR – mi a különbség, mikor melyiket használjuk?
Mit érdemes tudnunk a saját vállalatunkról mielőtt kommunikációba kezdenénk (pl. kommunikációs költségvetés, mint befektetés)?
Miért fontosak és mit kell tudnunk a versenytársainkról?
A PR alapjai
Mi a PR, mire használjuk?
Médiapiaci körkép
Hogyan határozzuk meg kommunikációs céljainkat?
Hogyan alakítjuk ki a kommunikációs stratégiát?
Milyen taktikai elemeket, eszközöket használhatunk? Melyiket miért és mikor?
Üzenetek meghatározása, megfogalmazása
Célcsoportok meghatározása
Hogyan és mikor szervezünk sajtótájékoztatót?
Hogyan szervezünk interjút?
A hatékony sajtóközlemény jellemzői és útja
Hatékony médiakapcsolatok
Összegzés, kérdés-válasz
A kommunikáció alapjai
  • Mikor kommunikáljunk?
  • Hogyan fogjunk hozzá?
  • Reklám, sales, PR – mi a különbség, mikor melyiket használjuk?
  • Mit érdemes tudnunk a saját vállalatunkról mielőtt kommunikációba kezdenénk (pl. kommunikációs költségvetés, mint befektetés)?
  • Miért fontosak és mit kell tudnunk a versenytársainkról?
A PR alapjai
  • Mi a PR, mire használjuk?
  • Médiapiaci körkép
  • Hogyan határozzuk meg kommunikációs céljainkat?
  • Hogyan alakítjuk ki a kommunikációs stratégiát?
  • Milyen taktikai elemeket, eszközöket használhatunk?
  • Melyiket miért és mikor?
  • Üzenetek meghatározása, megfogalmazása
  • Célcsoportok meghatározása
  • Hogyan és mikor szervezünk sajtótájékoztatót?
  • Hogyan szervezünk interjút?
  • A hatékony sajtóközlemény jellemzői és útjaHatékony médiakapcsolatok
Összegzés, kérdés-válasz

Szerzők

Vinczeffy Virág - a Tamara Hagen Cons. kommunikációs tanácsadó cég ügyvezető tulajdonosa, ahol multinacionális vállalatok és hazai kkv-k számára egyaránt dolgoz ki kommunikációs stratégiákat, és felügyeli azok kivitelezését. Közel 15 éves munkájával a magyar piac egyik legtapasztaltabb kommunikációs szakembere. Pályafutása során egy nemzetközi kommunikációs tanácsadó vállalat pr üzletág vezetőjeként a legnagyobb nemzetközi cégek részére nyújtott stratégiai vállalati kommunikációs tanácsadást. Számos helyi, regionális és európai uniós kampány kidolgozását vezette, központi szerepet játszott a közép- és kelet-európai régióban számos vállalati arculat és márka sikeres kiépítésében. Rendszeresen tart kommunikációs és médiatréningeket vállalatvezetők számára.

Gyarmati Zsuzsa – szabadúszó kommunikációs tanácsadó, a Tamara Hagen Cons. állandó szakértője. Közel 10 éve foglalkozik kommunikációs tanácsadással ügynökségi és ügyfél oldalon egyaránt. Korábban multinacionális és hazai kommunikációs tanácsadó cégek pr szakembereként neves hazai és nemzetközi cégek részére nyújtott stratégiai vállalati kommunikációs tanácsadást. Számos vállalat kommunikációs stratégiájának kidolgozását vezette. Ügyféloldalon ő irányította egy stratégiai vállalat arculatának és márkájának sikeres átalakítását, továbbá egy új termék bevezetését, mely több évig tartó folyamat közben jelentős kríziskezelési, személyes arculatépítési, valamint belső kommunikációs tapasztalatra is szert tett. Rendszeresen tart kommunikációs és médiatréningeket vállalatvezetők számára.

A termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseidre válaszol:
Héder Zsuzsanna - zs.heder@dashofer.hu