Leírás
Egyedi Exkluzív Szabályzat gyűjtemény
Számviteli csomag
Online elérhető szolgáltatásunkon keresztül gyorsan letöltheti és cégére szabva állíthatja össze a kötelező és ajánlott szabályzatokat, dokumentumokat és iratmintákat.
A szolgáltatás elektronikus, azaz letölthető formában tartalmazza mindazokat a szabályzatokat, iratmintákat, adatokat, hivatkozásokat, kiegészítő információkat, útmutatókat, amelyek GDPR, vállalkozási belső szabályzatok, transzferár dokumentumok vagy akár a munkaügyi dokumentumok összeállításához szükségesek lehetnek.
Továbbá, Egyedi Exkluzív Szabályzatgyűjtemény Számviteli csomagunk keretén belül, az alábbi dokumentumokat cégére szabva készítjük el:
- Számviteli politika
- Eszközök és a források leltárkészítési és leltározási szabályzata
- Eszközök és források értékelési szabályzata
- Pénzkezelési szabályzat
A számlarend és a számlatükör elkészítését is vállaljuk, kérjük ezzel kapcsolatban keressen minket bizalommal!
A csomaghoz tartozó szolgáltatásaink:
- E-mail Tanácsadás Kérdés – Válasz szolgáltatás: számvitel, adó és GDPR témában teheti fel szakértőinknek kérdését, válasz 24, max 72 órán belül
- Telefonos tanácsadás: Áfa, adó témakörben, előre meghatározott napokon
- Online előadás (webinárium) – online előadásokon való részvétel kreditpontgyűjtési lehetőséggel (Pénzügyminisztérium, MKVK)
- Évente 5 db előre elkészített sablont (GDPR vagy egyéb vállalkozási dokumentumok) küldhet szakértőinknek, akik megvizsgálják a dokumentumokat és 3 napon belül javaslatot tesznek az esetleges javításokra.
- Heti rendszerességgel megjelenő aktuális szakmai cikkek
Számviteli szabályzatok elkészítése:
A Verlag Dashöfer Kft. vállalja a számviteli szabályzatok elkészítését és folyamatos aktualizálását vállalkozása sajátosságai alapján!
Miért éri meg Önnek?
Időt spórol, mert nem kell szakkönyvekből, bizonytalan eredetű vagy hatályosságát vesztett anyagokból elkészítenie saját szabályzatait.
Szakértőink a szabályzatokat szakmailag megfelelően és hatályosan készítik el.
Teljesen vállalkozásra szabott szabályzatokat és dokumentumokat készítünk.
Hogyan működik?
Az adaptálás keretein belül egy kérdőívet küldünk az Ön részére és ha szükséges, telefonon keresztül megvitatjuk Önnel vagy kapcsolattartójával a vállalkozására vonatkozó sajátosságokat, amelyeket beépítünk a szabályzatokba.
Ízelítő a tartalomból:
Vállalkozási belső szabályzatok:
Szervezeti és Működési szabályzat
Belső ellenőrzési szabályzat vállalkozásoknak
Jelszókezelési szabályzat minta
Számlázási szabályzat
Kiküldetési szabályzat
Adószakértői megbízási szerződés
Cafeteria szabályzat
Társasági ügyek- Transzferár
ISO 9001-2015 szabvány szerinti audit csomag
Adatvédelemmel (GDPR) kapcsolatos szabályzat, dokumentumok:
Adatvédelmi szabályzat
Adatvédelmi tájékoztató
Adatkezelési tájékoztató minta
Tájékoztató munkaviszonnyal kapcsolatos adatkezelésekről és személyhez fűződő jogokról
Tájékoztató Kamerás megfigyelőrendszer alkalmazásáról
Hozzájáruló nyilatkozat - Személyes adatok hozzájáruláson alapuló kezeléséhez
Munkaügyi dokumentumok
Koronavírussal kapcsolatos szakmai anyagok
Alapítvány / Egyesületi szabályzatok
Köztulajdonban álló gazdasági társaságok szabályzatai
MIT TARTALMAZ CSOMAGAJÁNLATUNK RÖVIDEN ÖSSZEGEZVE:
✔ LEGNAGYOBB DOKUMENTUMGYŰJTEMÉNYHEZ VALÓ HOZZÁFÉRÉS
Több száz letölthető dokumentum minta!
✔ CÉGÉRE SZABJUK AZ ALÁBBI DOKUMENTUMOKAT, TEHÁT ÖN NYUGODTAN HÁTRADŐLHET, SEMMILYEN TEENDŐJE NINCS VELÜK:
✔ Számviteli politika
✔ Eszközök és a források leltárkészítési és leltározási szabályzata
✔ Eszközök és források értékelési szabályzata
✔ Pénzkezelési szabályzat
✔ A CSOMAGHOZ TARTOZÓ IGÉNYBEVEHETŐ SZOLGÁLTATÁSOK:
✔ E-mail Tanácsadás Kérdés – Válasz szolgáltatás: számvitel, adó és GDPR témában témában teheti fel szakértőinknek kérdését, válasz 5 munkanapon belül
✔ Telefonos tanácsadás: Áfa, adó témakörben, előre meghatározott napokon
✔ Online előadás (webinárium) – online előadásokon való részvétel kreditpontgyűjtési lehetőséggel (Pénzügyminisztérium, MKVK)
✔ 5 db előre elkészített sablont (GDPR vagy egyéb vállalkozási dokumentumok) küldhet szakértőinknek, akik megvizsgálják a dokumentumokat és 3 napon belül javaslatot tesznek az esetleges javításokra.
✔ Heti rendszerességgel megjelenő aktuális szakmai cikkek
Amennyiben további kérdése merült fel a szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük keresse fel Termékmenedzserünket, Nagy Nórát.
Elérhetőség: 06 1 998 80 78 vagy n.nagy@dashofer.hu e-mail címen.
Ár: 129.105 Ft + Áfa
A termékeinkkel és szolgáltatásainkkal kapcsolatos kérdéseidre válaszol:
Nagy Nóra Senior Termékmenedzser - n.nagy@dashofer.hu