Kedves Pályázó!

Telefonos értékesítő munkatárs

Nemzetközi kiadóvállalat magyarországi leányvállalatához új kollégát keresünk, aki otthonosan mozog a call center világában és szeretne karriert építeni egy dinamikus, stabil háttérrel rendelkező cégnél. 

Küldetésünk, hogy a hazai vállalkozások számára naprakész, megbízható információkat biztosítsunk – az adózás és számvitel világától kezdve egészen a HR, munkajog és környezetvédelem területekig.”

Milyen feladataid lesznek?

  • a Kiadó szolgáltatásainak értékesítése telefonon
  • megrendelések fogadása
  • híváslista karbantartása és gondozása
  • folyamatos együttműködés a szervezeti egységekkel
  • pozícióhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása

Nálunk a helyed, ha rendelkezel

  • telefonos értékesítésben szerzett minimum 2-4 év tapasztalattal
  • felhasználói szintű számítógépes ismeretekkel (Excel, Word, Outlook)
  • kiváló kommunikációs és problémamegoldó készséggel
  • kifogások keresése helyett felelősségvállalással
  • csapatmunkában való együttműködési képességgel

Az állás betöltéséhez előnyt jelent

  • pénzügyi, számviteli ismeretek, vagy ezeken a területeken szerzett értékesítési tapasztalat

Amit kínálunk

  • bejelentett munkaviszony
  • 6 órás munkaidő
  • havi alapbér + jutalék már a próbaidő alatt is
  • hosszú távú, biztos munkalehetőség
  • kezdés előtt szakmai tréning, felkészítés
  • teljes körű szakmai támogatás
  • fiatalos, lelkes csapat
  • próbaidő után – iroda vagy home office

Amennyiben szeretne jelentkezni a kiadónkhoz, kérjük küldje el fényképes önéletrajzát a pozíció megjelölésével kollégánknak,

Tomor Máriának, az m.tomor@dashofer.hu email címre!

Kérjük, hogy ha korábban nem foglalkozott értékesítéssel, nem adott el szolgáltatást, vagy terméket, ne küldje el jelentkezését a Kiadónk által megjelölt pozícióra, mert nem fogjuk tudni személyes találkozóra hívni Önt.

Megértését köszönjük!