Egyéb információk
Időpont: 2020.06.24. szerda 10:00 – 12:30
Előadók: Kisgyörgy Ilona
Kreditpontok:
- Pénzügyminisztérium: 3 kreditpont (Nem számvitel/vállalkozási)
- Magyar Könyvvizsgálói Kamara: 1 kreditpont
Tematika
Az online számla adatszolgáltatás kiterjesztése
Tematika
I. Bevezetés
Digitalizáció elősegítése, a számlázó szoftverek elterjedésének növelése
Hogyan kell választani számázó programot
II. Mikor milyen bizonylatot állítsunk ki?
nyugta, pénztárgépes nyugta, készpénzfizetési számla, „átutalásos számla”, proforma számla, díjbekérő, végszámla, előlegszámla, részszámla,
Milyen adatokat kötelező megadni a számlán? Dátumok a számlán: kiállítás időpontja, teljesítés időpontja, fizetési határidő. Árfolyamok alkalmazása. Termék, szolgáltatások megnevezése. Hivatkozások a számlán. Mit írjunk a megjegyzés rovatba?
Számlakorrekció
Helyesbítő számla
Sztornó számla
III. Elektronikus számla követelményei
A számlákról, milyen számlák léteznek. (Papír alapú számla, pdf-es számla kép, elektronikus számla)
Kézi számla és gépi számla előnyei, hátrányai.
Elektronikus számla fogalma, megjelenése
Elektronikus számlával szemben támasztott jogszabályi követelmények az Áfa törvényben
IV. Elektronikus számla kiállítás gyakorlati megvalósítási lehetőségei
Gyakorlati bemutató NAV számlázó program segítéségével
V. Online számla adatszolgáltatás és az elektronikus számla kapcsolata
Számlázás az online számla adatszolgáltatás korában
Mikor kell a vevő adószáma és mikor nem kell – változás 2020-ban
Kit érint az adatszolgáltatás
Az adatszolgáltatással érintett számlák (A számlaszintű adatszolgáltatással érintett kör bővűlése)
Mi a helyzet a módosító számlákkal, helyesbítő számlákkal, számlával egy tekintet alá eső okiratokkal és sztornó számlákkal
Automatizálási lehetőség, (Kifizetettség – banki integráció, könyvelő program integráció, Webshop integráció.)
VI. A számlaszintű adatszolgáltatás bővülése és az áfa bevallás kiajánlása miatt szükséges egyéb módosítások
VII. Konzultáció
Időpontok és információk

Minőségi előadók
Vegyen részt előadásinkon, és kérdezzen szakértőinktől!
Minden képzés alapja a minőségi oktató. Csak a legjobb szakértőkkel dolgozunk. Oktatóink sokéves tapasztalattal rendelkeznek saját szakterületükön, és sok éve foglalkoznak vállalati képzéssel is.
Minden online előadás végén konzultációs lehetőséget biztosítunk, mely során megválaszolásra kerülnek az előadás során felmerült kérdések. Szakértőnk ugyanúgy megválaszolja Önnek kérdéseit, mintha egy személyes képzésen venne részt.
Minőségi garancia
Az online előadásokat ugyanolyan gondossággal készítjük el, mint a személyes szemináriumokat.
Nagy gondot fordítunk képzéseink előkészítésére. Előadóink know-how-ját ötvözzük ügyfeleink igényeivel. Az előadásokon semmi miatt nem kell aggódnia, csak a tartalomra koncentrálnia, a többiről mi gondoskodunk.
Folyamatos visszajelzésekkel mérjük a képzéseinken résztvevők elégedettségét és azonnal reagálunk a vállalati képzések és az online előadások szervezésének minőségére és lehetséges javításaira vonatkozó javaslatokra.
Számunkra mindig az ügyfél az első!
Szívesen válaszolunk képzéssel kapcsolatos kérdéseire, legyen szó online vagy személyes munkavállalói képzésről.
Elégedett résztvevők
Figyelünk Önre. Igényeinek megfelelően alakítjuk ki előadásainkat.
Ügyfeleinknek köszönhetően rendszeres visszajelzéseket kapunk, így folyamatosan javíthatjuk előadásainkat. Az online szemináriumokhoz kényelmes, professzionális online felületet használunk.
A személyes előadások ára tartalmazza a frissítőket. Az egész napos szemináriumok esetében az ebédet is tartalmazzák. Ha különleges igényei vannak a frissítőkkel kapcsolatban, pl. allergia miatt, szívesen eleget teszünk az Ön igényeinek!